I. DENUMIREA POSTULUI:
Consilier debutant (8 ore/zi, 40 ore/săptămână)
II. DESCRIEREA POSTULUI
Atribuții/responsabilități
- Lucrează îndeaproape cu membrii echipei UMP – BDCE (FP 1562/FP1572), precum și cu celelalte departamente relevante din cadrul ministerului, în vederea organizării și implementării activităților de natură administrativă din cadrul Programului constituit din cele două proiecte, respectiv FP1562/2006 și FP1572/2006;
- Planifică și coordonează activități administrative;
- Asigură aprovizionarea cu rechizite, papetărie și alte materiale necesare la nivelul proiectelor FP 1562/2006 și FP1572/2006;
- Realizează achizițiile directe prin intermediul catalogului electronic publicat în SEAP;
- Asigură fluxul de documente necesare încheierii contractelor de prestări servicii atribuite prin achiziție directă;
- Urmărește derularea contractelor cu prestatorii de servicii de natură administrativă;
- Verifică respectarea termenelor de livrare contractuale;
- Întocmește foaia activității zilnice pentru autoturismul aflat în dotarea UMP-BDCE;
- Ține evidența obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe repartizate fiecărui salariat;
- Participă la întocmirea și actualizarea planului de achiziții directe;
- Întocmește documentele aferente achizițiilor directe realizate (referate de necesitate, note de fundamentare, note justificative etc.);
- Supervizează realizarea plăților către furnizorii și prestatorii de servicii conform condițiilor contractuale agreate;
- Operează modificări sau completări ulterioare în programul anual al achiziţiilor, când situaţia o impune;
- Îndeplinește orice alte atribuții în domeniul de competență, date de Directorul Unității de Management a Proiectului și de Directorul adjunct fonduri rambursabile.
III. CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Poate participa la concursul pentru ocuparea postului persoana care îndeplinește următoarele condiții:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
1. STUDII DE SPECIALITATE:
Studii superioare de lungă durată sau studii în regim Bologna ciclul 1 și 2
2. VECHIMEA ÎN MUNCĂ/SPECIALITATE NECESARĂ:
Minimum 2 ani experiență evidența mijloacelor fixe.
Experiență pe un post similar constituie avantaj.
3. CUNOŞTINŢE DE OPERARE/PROGRAMARE PE CALCULATOR:
Deține cunoştinţe solide de operare pe calculator, în special procesare de text şi tabele şi este eficient în utilizarea resurselor şi instrumentelor TIC.
4. LIMBI STRĂINE:
Engleză (citit, scris, vorbit): avansat
5. ABILITĂŢI, CALITĂŢI ŞI APTITUDINI NECESARE:
Capacitate de lucru în echipă;
Capacitate de lucru sub stres;
Abilităţi de comunicare scrisă şi verbală.
Integritate, asumarea responsabilității, punctualitate, promptitudine, inițiativă, confidențialitate, obiectivitate, conduită morală,
Abilități de comunicare și de relaționare interpersonale.
6. CERINȚE SPECIFICE:
Cunoștințe și experiență în domeniul funcțiilor administrative;
Cunoștințe și experiență practică în arhivarea electronică a documentelor.
IV. DOCUMENTE SOLICITATE (cf. HG. 286/2011):
- cerere înscriere concurs adresată directorului UMP
- scrisoare de intenție și o recomandare
- CI + copie
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate;
- CV
- copia carnetului de muncă conformă cu originalul sau adeverință care să ateste vechimea în muncă
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (tip cf. Ministerului Sănătății)
- cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează *)
*) În cazul documentului prevăzut la lit h), candidatul admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
V. LOCUL ȘI DATA PÂNĂ LA CARE SE POT DEPUNE DOSARELE DE ÎNSCRIERE:
Locul: sediul Ministerului Culturii și Identității Naționale, Unitatea de Management a Proiectului, Bd Unirii nr. 22, sector 3, București, intrarea Aulă, etaj 5, sala 503
Data: 14.05.2019, ora 16:30.
Telefon: 021.222.84.79
Persoană de contact: Claudia Ciobanu
VI. BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA CONCURSULUI
- Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind funcționarea Ministerului Culturii și Identității Naționale, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 191 din 20 februarie 2007, pentru aprobarea Acordului-cadru de împrumut dintre România și Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (F/O 1 1562 (2006)), destinat finanțării Proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din România, semnat la București la 12 decembrie 2006 și la Paris la 18 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 933 din 7 august 2007, privind aprobarea Acordului- cadru de împrumut între România și Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (F/P 1572 (2006)), pentru finanțarea Proiectului privind finalizarea construcției, renovarea sau reabilitarea clădirilor culturale de interes public din România, semnat la București la 4 mai 2007 și la Paris la 14 mai 2007, cu modificările și completările ulterioare;
- Regulamentul nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.
- Legea nr. 544 din 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Norme Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Site-ul www.umpcultura.ro, secțiunile „Despre” și „Fonduri rambursabile”;
- OMFP 2861/2009 – Organizarea si efectuarea inventarierii activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
- HOTĂRÂRE nr. 276 din 21 mai 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe.
Notă: Candidații vor avea în vedere forma actelor normative în vigoare la data publicării anunțului referitor la concurs.
VII. LOCUL, DATA ȘI ORA DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI
Locul: sediul Ministerului Culturii și Identității Naționale, Unitatea de Management a Proiectului, Bd. Unirii nr. 22, sector 3, București, intrarea Aulă, etaj 5 (Sala și ora vor fi comunicate odată cu rezultatele de la selecția dosarelor, în funcție de numărul de candidați admiși).
Data susținerii probei scrise: 22 mai 2019 (ora probei scrise va fi comunicată odată cu afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor)
Data susținerii interviului: 27 mai 2019 (ora interviului va fi comunicată odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă)
Telefon: 021.222.84.79
Conform art.1 alin.1 pct.36 din Legea 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, cu modificările și completările ulterioare: în termen de 30 de zile, salariatul are obligația de a depune declarație de avere și declarație de interese, la sediul angajatorului.