|
Nr. crt. |
Cod identificare |
Funcția pentru care candidează |
ADMIS/ |
Punctaj obținut |
SALA/ ORA/DATA* |
|
1. |
P2586 |
Specialist resurse umane |
ADMIS |
6.53 |
Sala 503/ 13:30/ 16.07.2025 |
|
2. |
P2520 |
Specialist resurse umane |
ADMIS |
5.03 |
Sala 503/ 13:40/ 16.07.2025 |
|
3. |
P2503 |
Expert comunicare |
ADMIS |
7.0 |
Sala 503/ 13:50/ 16.07.2025 |
|
4. |
P2604 |
Expert comunicare |
ADMIS |
6.32 |
Sala 503/ 14:00/ 16.07.2025 |
|
5. |
P2613 |
Expert raportare |
ADMIS |
5.83 |
Sala 503/ 14:10/ 16.07.2025 |
|
6. |
P2451 |
Expert raportare |
ADMIS |
8.13 |
Sala 503/ 14:20/ 16.07.2025 |
|
7. |
P2556 |
Responsabil financiar |
ADMIS |
7.5 |
Sala 503/ 14:30/ 16.07.2025 |
|
8. |
P2572 |
Responsabil financiar |
ADMIS |
7.0 |
Sala 503/ 14:40/ 16.07.2025 |
|
9. |
P2489 |
Coord. Activitate Optimizarea resurselor culturale digitale pentru noua platformă ePatrimoniu |
ADMIS |
8.97 |
Sala 503/ 14:50/ 16.07.2025 |
|
10. |
P2587 |
Coord. Activ Analiză registre administrative și geografice de la diverși furnizori publici și activitate Analiză arhivă și strângere de date de la furnizori terți |
ADMIS |
7.47 |
Sala 503/ 15:00/ 16.07.2025 |
|
11. |
P2464 |
Coordonator activ Pregătirea MC și a entităților subordonate pentru furnizarea online de servicii publice |
ADMIS |
7.87 |
Sala 503/ 15:10/ 16.07.2025 |
|
12. |
P2450 |
Coordonator activitate Dezvoltare principii inventariere/ Catalogare și realizarea de fișiere de autoritate/ tezaure terminologice pentru platforma ePatrimoniu |
ADMIS |
7.4 |
Sala 503/ 15:20/ 16.07.2025 |
|
13. |
P2457 |
Coordonator activitate Dezvoltare ontologie pentru platforma ePatrimoniu |
ADMIS |
7.3 |
Sala 503/ 15:30/ 16.07.2025 |
|
14. |
P2615 |
Expert raportare |
RESPINS |
2.42 |
- |
|
15. |
P2555 |
Expert comunicare |
RESPINS |
0 |
- |
|
16 |
P2511 |
Specialist resurse umane |
RESPINS |
1.5 |
- |
|
17. |
P2499 |
Expert comunicare |
RESPINS |
ABSENT |
- |
|
18. |
P2612 |
Expert comunicare |
RESPINS |
ABSENT |
- |
1. Punctajul minim obținut la proba scrisă pentru a putea trece la etapa următoare, respectiv interviul este de minimum 5 puncte.
2. Candidatul nemulțumit poate depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise la secretariatul UMP, et. 5, Corp Aulă, sau pe email la adresa: office@umpcultura.ro.
3. În situația contestațiilor formulate față de rezultatul probei scrise comisia de soluționare a contestațiilor va analiza lucrarea doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
4. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare atât la sediul Ministerului Culturii, cât și pe pagina de internet a UMP, imediat după soluționarea contestațiilor.
5. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
b) capacitatea de analiză și sinteză;
c) motivația candidatului;
d) comportamentul în situațiile de criză;
e) abilități de comunicare;
f) inițiativă și creativitate.
6. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.
7. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, în condițiile legii.