Concursurile organizate de Unitatea de Management a Proiectului (UMP) din cadrul Ministerului Culturii și Identității Naționale (MCIN) pentru ocuparea posturilor în cadrul Proiectului „E-cultura: Biblioteca Digitală a României”, se organizează în conformitate cu prevederile Hotărârii 286/2011, cu modificările și completările ulterioare.
1. Concursul se desfăşoară în trei etape, după cum urmează:
2. Se pot prezenta la etapa a II-a, respectiv a III-a numai candidații declarați admiși la etapele anterioare.
1. Candidaturile beneficiază de confidenţialitate până la aducerea la cunoştinţă publică a rezultatelor concursului.
2. Dosarele candidaţilor, cuprinzând toate documentele menţionate în anunţul public, se depun până la data de 06.09.2018, ora 16.00 la sediul Unităţii de Management a Proiectului.
3.
(a) Candidaţii pot consulta rezultatele fiecărei etape de concurs. Acestea vor fi afișate de către secretariatul comisiei de concurs atât la sediul MCIN din Bd. Unirii nr. 22, parter, intrarea Aulă, cât și pe site-ul www.umpcultura.ro.
(b) Rezultatele obținute la selecția dosarelor, proba scrisă și interviu, pot fi contestate, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul autorității organizatoare a concursului. Soluţionarea contestaţiilor se face de către o comisie numită prin Ordin al ministrului Culturii și Identității Naționale.
(c) Nota finală se afișează atât la sediul UMP, cât și pe site-ul www.umpcultura.ro în termen de cel mult o zi lucrătoare de la finalizarea ultimei probe sau o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor, după caz.
1.
(a) Comisia pentru examinarea candidaţilor, denumită în continuare Comisia, se constituie prin ordin al ministrului Culturii și Identității Naționale.
(b) Comisia este formată din trei membri, specialişti relevanţi din domeniul de specialitate corespunzător atribuţiilor UMP.
Atât comisia de concurs, cât și comisia de soluționare a contestațiilor au fiecare în componența lor un președinte, doi membri și un secretar.
2. Membrii Comisiei au următoarele atribuţii principale:
3.
(a) Lucrările şi dezbaterile din cadrul Comisiei sunt confidenţiale.
(b) Numele membrilor Comisiei nu vor fi aduse la cunoştinţă publică decât după încheierea tuturor etapelor concursului, odată cu publicarea oficială a rezultatului concursului şi încetarea calităţii de membru al Comisiei.
1. Examinarea candidaţilor se face prin acordarea de către fiecare membru al Comisiei a unui punctaj de maximum 100 de puncte.
2. Rezultatul final al fiecărei candidaturi se calculează prin media aritmetică a notelor acordate candidatului de fiecare membru al comisiei.
3.
(a) Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.
(b) În cazul în care nici o candidatură nu are un rezultat final de minimum 50, se reia procedura de concurs din anunţul public.